Vragen die er toe doen; in gesprek met InteraktContour

Publicatiedatum: 27-09-2018

“Het zijn met name de zogenaamde 2e orde-vragen die ons verder helpen”, geeft Mariska Reudink, bestuurssecretaris van InteraktContour, aan. “‘Heb je er wat aan?’ en ‘Maakt het de zorg beter?’, dat zijn vragen die ons aan het denken zetten, niet alleen maar afvinken ‘Waar staat dat?”

InteraktContour biedt al ruim 50 jaar in Noord- en Midden-Nederland zorg en wonen, individuele begeleiding en dagbesteding en behandeling aan mensen met niet-aangeboren hersenletsel (NAH). Verdeeld over een groot aantal locaties werken ongeveer 1300 medewerkers jaarlijks met zo’n 2.700 cliënten. 

Het ontbreken van toegevoegde waarde was voor InteraktContour de belangrijkste reden om van HKZ over te stappen naar de ISO 9001:2015/CIIO Maatstaf en gelijk te kiezen voor een nieuwe certificeerder.
Dat is CIIO geworden. In een gesprek ligt Mariska die keuze toe en vertelt ze meer over hoe InteraktContour werkt aan kwaliteitverbetering. Nieuwsgierig? Lees dan het volledige interview.

 

Overige berichten

Certificering uit respect voor de klant
CIIO feliciteert LOI met certificatie
CIIO en privacy
Lysias opnieuw geaccrediteerd voor ACP
Terug- en vooruitblik
CIIO geselecteerd als autoriteit voor de validering van MBO-examens
CIIO geaccrediteerd voor gehele zorg- & welzijnssector
CIIO wint aanbesteding SCOOR
De nieuwe Maatstaf 2016 toegelicht