8 november was een inspirerende dag. We hebben het onderwerp 'leren van ongemak' vanuit diverse invalshoeken bekeken. Vanuit de ongemakken die zich binnen organisaties voordoen: incidenten, klachten, kritische klantsignalen. En vanuit de rol van wetgeving, rituelen en perspectieven, die allen van invloed zijn op hoe we van ongemakken leren.

Het met elkaar reflecteren en het uitwisselen van ideeën, ervaringen en successen helpt ons allemaal om te verbeteren. De presenatie van Roland is hier te downloaden.

11-05-2025

Aanpassingen in de weging

Bij de ontwikkeling van de CIIO-Maatstaf hebben we ooit gekozen voor de categorieën compliment, kanttekening, afwijking, tekortkoming en gebrek. Maar...
02-05-2025

Onmisbaar op de achtergrond: ontmoet onze backoffice!

De backoffice is de ruggengraat van onze organisatie. Maar wie zijn deze toppers eigenlijk? En hoe zorgen zij er op de achtergrond voor dat het schip blijft...
22-04-2025

Structureel reflecteren geeft inzicht en energie!

Wie wil leren en verbeteren, heeft baat bij reflecteren. Net als een tablet of mobiele telefoon is reflecteren geen hypermoderne ver-van-mijn-bed-show....