Leren van ongemak: CIIO klantenmiddag

Publicatiedatum: 29-11-2023

Op 8 november ging Roland Friele - programmaleider Nivel en bijzonder hoogleraar aan de Tilburg University - met zo'n 50 klanten en CIIO-beoordelaars in gesprek over het thema 'leren van ongemak'.
Vrijwel iedereen kent de uitdrukking (en heeft ‘m misschien weleens toegepast) “een klacht is een gratis advies”, dus klachten graag! 
Maar.. hoe maken we dat waar, zonder het te zwaar te maken?

8 november was een inspirerende dag. We hebben het onderwerp 'leren van ongemak' vanuit diverse invalshoeken bekeken. Vanuit de ongemakken die zich binnen organisaties voordoen: incidenten, klachten, kritische klantsignalen. En vanuit de rol van wetgeving, rituelen en perspectieven, die allen van invloed zijn op hoe we van ongemakken leren.

Het met elkaar reflecteren en het uitwisselen van ideeën, ervaringen en successen helpt ons allemaal om te verbeteren. De presenatie van Roland is hier te downloaden.

Overige berichten

27-03-2024 - Samenwerking met CROP IT Audit in ISO27001-certificeringstrajecten
26-02-2024 - Scherp en flexibel
23-02-2024 - Klimaatrisico's in contextanalyse
24-10-2023 - Accreditatie CIIO weer 4 jaar verlengd
29-09-2023 - Focus = kwaliteit
12-09-2023 - Klantenmiddag op 8 november 2023
23-07-2023 - Nieuwe SCAS norm bijna klaar!
05-07-2023 - GGD Brabant-Zuidoost combineert NEN 7510 met CIIO Maatstaf in één onderzoek
09-05-2023 - Leren van klachten