8 november was een inspirerende dag. We hebben het onderwerp 'leren van ongemak' vanuit diverse invalshoeken bekeken. Vanuit de ongemakken die zich binnen organisaties voordoen: incidenten, klachten, kritische klantsignalen. En vanuit de rol van wetgeving, rituelen en perspectieven, die allen van invloed zijn op hoe we van ongemakken leren.

Het met elkaar reflecteren en het uitwisselen van ideeën, ervaringen en successen helpt ons allemaal om te verbeteren. De presenatie van Roland is hier te downloaden.

26-05-2024

Webinar Duurzame inzetbaarheid en kwaliteit een succes!

Dit keer was het thema in ons CIIO-webinar 'duurzame inzetbaarheid'. Een ander onderwerp, wat bij velen de vraag "En wat heeft dat met...
17-05-2024

Vacature: backoffice medewerker

Zoek je een leuke nieuwe baan als backoffice medewerker én ben je ook graag projectmatig bezig? Ben jij die goede ondersteunende kracht en wil je...
29-04-2024

Als ‘critical friend’ helpt CIIO ons op prettige en constructieve wijze aan waardevolle inzichten

Zo omschrijft Mgr Hanssen (onderdeel van Vitus Zuid) de samenwerking met CIIO.