Certificering uit respect voor de klant

Publicatiedatum: 10-07-2018

Uit respect voor de klant” vertelt Jeroen Berkhout, directeur-bestuurder van IMW uit Breda als hij de vraag krijgt waarom zij voor certificering conform het Kwaliteitslabel Sociaal Werk hebben gekozen.

Wij komen letterlijk achter de voordeur van onze cliënten, in kwetsbare situaties en mogen en moeten dan diep in hun privéleven en ook hun portemonnee kijken. Dat vraagt om vakmanschap, maar ook om vertrouwen en respect.” 

Jeroen Berkhout vertelt samen met Peter Dautzenberg, kwaliteitsfunctionaris bij IMW, over de aanleiding, de aanpak en de opbrengsten van het certificeringstraject op basis van het Kwaliteitslabel Sociaal Werk. Meer weten? Lees hun klantverhaal.

Overige berichten

26-02-2024 - Scherp en flexibel
23-02-2024 - Klimaatrisico's in contextanalyse
29-11-2023 - Leren van ongemak: CIIO klantenmiddag
24-10-2023 - Accreditatie CIIO weer 4 jaar verlengd
29-09-2023 - Focus = kwaliteit
12-09-2023 - Klantenmiddag op 8 november 2023
23-07-2023 - Nieuwe SCAS norm bijna klaar!
05-07-2023 - GGD Brabant-Zuidoost combineert NEN 7510 met CIIO Maatstaf in één onderzoek
09-05-2023 - Leren van klachten