Klantenmiddag op 8 november 2023

Publicatiedatum: 12-09-2023

Roland Friele - programmaleider Nivel en bijzonder hoogleraar aan de Tilburg University - zal met ons in gesprek te gaan over het thema leren van ongemak.
Vrijwel iedereen kent de uitdrukking (en heeft ‘m misschien weleens toegepast) “een klacht is een gratis advies”, dus klachten graag! 
Maar.. hoe maken we dat waar, zonder het te zwaar te maken?

Tijdens onze klantenmiddag gaan we hierover met elkaar in gesprek, over manieren van leren en hoe deze op een juiste manier in te richten. Maar ook over het vormgeven van die "A" uit onze PDCA-cyclus. 

In dialoogsessies zullen we dit uitwerken en dagen we elkaar uit op hoe je leert, hoe je alert bent op signalen, en hoe je niet in de "ja, maar" modus schiet, maar juist effectief bent in opvolging en preventie.

Na afloop en tussendoor is er zeker gelegenheid om elkaar te spreken. Bekijk gerust het gehele programma.

We zien uit naar je komst, dus schrijf je snel in via het aanmeldformulier.

Overige berichten

27-03-2024 - Samenwerking met CROP IT Audit in ISO27001-certificeringstrajecten
26-02-2024 - Scherp en flexibel
23-02-2024 - Klimaatrisico's in contextanalyse
29-11-2023 - Leren van ongemak: CIIO klantenmiddag
24-10-2023 - Accreditatie CIIO weer 4 jaar verlengd
29-09-2023 - Focus = kwaliteit
23-07-2023 - Nieuwe SCAS norm bijna klaar!
05-07-2023 - GGD Brabant-Zuidoost combineert NEN 7510 met CIIO Maatstaf in één onderzoek
09-05-2023 - Leren van klachten