Leren van klachten

Publicatiedatum: 09-05-2023

Hoe kun je klachten op een onderzoekende en lerende manier benaderen? Manja Bomhoff, auteur van het boek "Volgende keer beter", begeleidde hierover een waardevolle dialoog tussen de CIIO-beoordelaars.

Het is belangrijk dat je van tevoren nadenkt over hoe je van klachten wilt leren. Individueel of in teamverband? De klacht direct oplossen, of kijken of deze elders in de organisatie ook kan voorkomen? En welke onderzoeksbril zet je op? Kijk je als detective, als rechter, de ontdekkingsreiziger of de filosoof?
Vanuit deze vraagstukken wisselden we ideeën uit over hoe wij in onze onderzoeken op een inspirerende manier naar klachten kijken. 

Overige berichten

17-04-2023 - Conferentie 'aanpak geldzorgen, armoede en schulden'
31-03-2023 - ATP-certificering postmasteropleiding Interventiekunde
01-02-2023 - CIIO geaccrediteerd voor ISO 27001:2022
20-12-2022 - Terugblik op 2022
19-12-2022 - Webinars ‘Andere kijk op Kwaliteit’ een succes!
08-12-2022 - Marja van Houten neemt na ruim 15 jaar trots afscheid van CIIO
23-11-2022 - Eneco behaalt keurmerk Warm Incasseren dankzij sociaal incassobeleid
14-11-2022 - Digitale 'inloopsessies' nieuwe 27001
10-10-2022 - Een andere kijk op kwaliteit