Leren van klachten

Publicatiedatum: 09-05-2023

Hoe kun je klachten op een onderzoekende en lerende manier benaderen? Manja Bomhoff, auteur van het boek "Volgende keer beter", begeleidde hierover een waardevolle dialoog tussen de CIIO-beoordelaars.

Het is belangrijk dat je van tevoren nadenkt over hoe je van klachten wilt leren. Individueel of in teamverband? De klacht direct oplossen, of kijken of deze elders in de organisatie ook kan voorkomen? En welke onderzoeksbril zet je op? Kijk je als detective, als rechter, de ontdekkingsreiziger of de filosoof?
Vanuit deze vraagstukken wisselden we ideeën uit over hoe wij in onze onderzoeken op een inspirerende manier naar klachten kijken. 

Overige berichten

24-10-2023 - Accreditatie CIIO weer 4 jaar verlengd
29-09-2023 - Focus = kwaliteit
12-09-2023 - Klantenmiddag op 8 november 2023
23-07-2023 - Nieuwe SCAS norm bijna klaar!
05-07-2023 - GGD Brabant-Zuidoost combineert NEN 7510 met CIIO Maatstaf in één onderzoek
17-04-2023 - Conferentie 'aanpak geldzorgen, armoede en schulden'
31-03-2023 - ATP-certificering postmasteropleiding Interventiekunde
01-02-2023 - CIIO geaccrediteerd voor ISO 27001:2022
20-12-2022 - Terugblik op 2022