Leren van klachten

Publicatiedatum: 09-05-2023

Hoe kun je klachten op een onderzoekende en lerende manier benaderen? Manja Bomhoff, auteur van het boek "Volgende keer beter", begeleidde hierover een waardevolle dialoog tussen de CIIO-beoordelaars.

Het is belangrijk dat je van tevoren nadenkt over hoe je van klachten wilt leren. Individueel of in teamverband? De klacht direct oplossen, of kijken of deze elders in de organisatie ook kan voorkomen? En welke onderzoeksbril zet je op? Kijk je als detective, als rechter, de ontdekkingsreiziger of de filosoof?
Vanuit deze vraagstukken wisselden we ideeën uit over hoe wij in onze onderzoeken op een inspirerende manier naar klachten kijken. 

Overige berichten

17-05-2024 - Vacature: backoffice medewerker
29-04-2024 - Als ‘critical friend’ helpt CIIO ons op prettige en constructieve wijze aan waardevolle inzichten
27-03-2024 - Samenwerking met CROP IT Audit in ISO27001-certificeringstrajecten
26-02-2024 - Scherp en flexibel
23-02-2024 - Klimaatrisico's in contextanalyse
29-11-2023 - Leren van ongemak: CIIO klantenmiddag
24-10-2023 - Accreditatie CIIO weer 4 jaar verlengd
29-09-2023 - Focus = kwaliteit
12-09-2023 - Klantenmiddag op 8 november 2023