Klanten over CIIO: prikkelend & leerzaam

Publicatiedatum: 28-06-2022

CIIO voert voor de NVVK, de branchevereniging voor schuldhulp en financiële dienstverlening, bij haar leden onderzoeken uit op basis van het NVVK Kwaliteitskader.

In een interview op de NVVK-website geven 2 klanten een inkijkje in hoe zo'n onderzoek verloopt en wat het hen oplevert. 

De gemeente Hilversum en Neos, organisatie voor maatschappelijke opvang, beschermd wonen en aanpak van huiselijk geweld geven beiden aan de nieuwe NVVK-audit als 'intensief maar leerzaam' te hebben ervaren. Meer lezen over hun ervaringen? Lees dan het artikel op de NVVK-website.

Overige berichten

03-06-2022 - Intern auditteam eX:plain volgt CIIO workshop
23-05-2022 - Faircasso gecertificeerd voor zowel CIIO Maatstaf als het ISO27001
25-04-2022 - Een mooi voorbeeld van kennisdelen
01-03-2022 - Aangepast beleid corona
15-12-2021 - Kennisdeling met klanten
14-12-2021 - Tariefsaanpassing 2022
01-12-2021 - Het gaat ons niet om het diploma, maar om het proces
27-11-2021 - Aangepaste beleidslijn corona CIIO
12-07-2021 - Jullie verstaan de kunst om een gesprek zo te voeren dat een medewerker altijd het gesprek verlaat met goede ideeën.