Vragen die er toe doen; in gesprek met InteraktContour

Publicatiedatum: 27-09-2018

“Het zijn met name de zogenaamde 2e orde-vragen die ons verder helpen”, geeft Mariska Reudink, bestuurssecretaris van InteraktContour, aan. “‘Heb je er wat aan?’ en ‘Maakt het de zorg beter?’, dat zijn vragen die ons aan het denken zetten, niet alleen maar afvinken ‘Waar staat dat?”

InteraktContour biedt al ruim 50 jaar in Noord- en Midden-Nederland zorg en wonen, individuele begeleiding en dagbesteding en behandeling aan mensen met niet-aangeboren hersenletsel (NAH). Verdeeld over een groot aantal locaties werken ongeveer 1300 medewerkers jaarlijks met zo’n 2.700 cliënten. 

Het ontbreken van toegevoegde waarde was voor InteraktContour de belangrijkste reden om van HKZ over te stappen naar de ISO 9001:2015/CIIO Maatstaf en gelijk te kiezen voor een nieuwe certificeerder.
Dat is CIIO geworden. In een gesprek ligt Mariska die keuze toe en vertelt ze meer over hoe InteraktContour werkt aan kwaliteitverbetering. Nieuwsgierig? Lees dan het volledige interview.

 

Overige berichten

27-03-2024 - Samenwerking met CROP IT Audit in ISO27001-certificeringstrajecten
26-02-2024 - Scherp en flexibel
23-02-2024 - Klimaatrisico's in contextanalyse
29-11-2023 - Leren van ongemak: CIIO klantenmiddag
24-10-2023 - Accreditatie CIIO weer 4 jaar verlengd
29-09-2023 - Focus = kwaliteit
12-09-2023 - Klantenmiddag op 8 november 2023
23-07-2023 - Nieuwe SCAS norm bijna klaar!
05-07-2023 - GGD Brabant-Zuidoost combineert NEN 7510 met CIIO Maatstaf in één onderzoek