Downloads
Home
Visie
Klanten
Voor wie
Klantverhalen
Klantenregister
Schema's
Maatstaf / ISO 9001
ISO 27001
NEN 7510
Kwaliteitslabel Sociaal Werk
NVVK Keurmerk
Keurmerk Warm Incasseren
Kwaliteitsnorm Speciaal Onderwijs
NRTO-keurmerk
Certified Management Consultant
Validering mbo examens
HKZ-norm Mondzorg
ISO 20252:2019
Keurmerk Kindervakanties
OVAL Kwaliteitseisen
Stichting Certificering Actoren in de Sportgezondheidszorg Instellingen (SCAS-I)
Over ons
Ons team
Onze partners
Onpartijdigheid
Nieuws
Contact
Tevredenheid CMC
Helaas, het formulier is niet verstuurd. Vul alle verplichte velden in.
Algemene informatie
Naam
Datum assessment
Informatievoorziening
Was voor u duidelijk wat van u verwacht werd in het CMC-certificatieproces?
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Was voor u duidelijk wat u van CIIO mocht verwachten in het CMC-certificatieproces?
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Hoe beoordeelt u de documentatie over het CMC-certificatieproces?
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Het assessmentgesprek
Hoe beoordeelt u de planning en organisatie van het assessmentgesprek?
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Is het assessmentgesprek constructief verlopen?
Onvoldoende
Voldoende
Goed
De CIIO-assessoren
Hoe beoordeelt u de onpartijdigheid van de CIIO-assessoren?
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Hoe beoordeelt u de deskundigheid van de assessoren van CIIO?
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Aan welke informatiebron heeft u het meeste gehad? (meerdere antwoorden mogelijk)
CIIO-website
Ooa-website
Toegestuurde documenten CIIO
Uitleg assessor
Anders, namelijk
Bereikbaarheid
Hoe beoordeelt u de bereikbaarheid van de backoffice van CIIO?
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Hoe beoordeelt u de bereikbaarheid van de CIIO-assessor?
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Tot slot
Heeft het traject om uw CMC-certificatie te behalen/vernieuwen u nieuwe inzichten gegeven?
Ja
Nee
Heeft u nog tips waarmee wij het CMC-certificatieproces kunnen verbeteren?